Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

УВАГА : ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ !!!

Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
 

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають